( من و مه و برف و سرما ) و ( اجاق و بخاری و چای و گرما) در عکسهای تله فیلم سینمایی

به سایت سعید روحی و سینمای ایران خوش آمديد

عضويت در سایت
منوي اصلي
سینمای ایران صفحه نخست
پست الکترونيک
سینمای ایران و آرشيو مطالب
فهرست مطالب سینمای ایران
پروفایل
موضوعات
سينما و 30 نما
علي معلم : فيلمهاي ما از جاده چالوس و كندوان آنطرفتر نميرود
ناصر عبداللهي براي باران عاشقانه ميخواند
کلیپ طنز همسایه با خوانندگی شهاب عباسی و سیاوش مفیدی
بهمن مفيد : نه در آمريكا اجازه كار دارم نه در ايران ( آقايون من هنرمندم نه سياستمدار )
ستاره اسكندري و تجربه كار در نانوايي
باقر صحرارودي در بستر بيماري
از بادی گاردی جنیفر لوپز تا همراهی یاران مختار ثقفی و حضور در خنده بازار
عکسهای صحنه و پشت صحنه فیلم سینمایی ( درباره الی )
اسامی زن و شوهرهای سینمای ایران
ويديو كليپ شير خسته با صداي رضا صادقي
گلشیفته فراهانی : اصغر فرهادی مرا شکنجه میداد ، پرده گوشم سوراخ شد
( من و مه و برف و سرما ) در عکسهای تله فیلم سینمایی
فرهاد اصلاني : من اختلاس كردم ،شايدم تبهكارم، من كي ام؟
پشت پرده قطع شبكه جم مي (GEM ME) و دستگيري دوبلورهاي سريال
براي بهبود دکتر فرزاد جمشيدي مجري تواناي ايران دعا كنيم
گالری عكسهاي سعيد روحي
عسل بديعي با هفت سيمرغ بلورين پرواز كرد
درد و دل امام حسین با حضرت عباس در ظهر عاشورا
اضافات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 92
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 128
بازدید کل : 3526
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 این صفحه را به اشتراک بگذارید
سینمای ایران و آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

( من و مه و برف و سرما ) و ( اجاق و بخاری و چای و گرما) در عکسهای تله فیلم سینمایی

میرآقایی در نقش ابوالفضل آزاده جانبازی که به خانه پدریش در کوهستان بازگشته اما عده ای از آمدنش خشنود نیستند

 

مهدی علی نژاد تکنسین فیلم در کنار حسین توسلی مدیر تصویربرداری و سعید روحی کارگردان من و مه

سوزان جلال وند در نقش آرزو برای پدر جانبازش پلیوری بافته و به این بهانه به دیدارش می آید

هوشنگ رضایی و علیرضا خطیبی در نقش دو دلال عتیقه و آثار باستانی که چشم به زمین ابوالفضل دارند

گروه سازنده فیلم من و مه

هومن سلطانی یکی دیگر از بازیگران اصلی فیلم سینمایی من و مه

علی نژاد ، خطیب زاده ، توسلی ، میرآقایی و روحی پشت صحنه فیلم من و مه

علیرضا خطیبی در سکانس پایانی فیلم دست به اسلحه میبرد

نرگس مریدانی در نقش همکار و دوست افسانه در مدرسه که نگران حال اوست

(لاله طاولی ) در نقش افسانه و دوست مهری ( نرگس مریدانی ) و چاره جویی برای خلاصی از گره کوری که در زندگیش بوجود آمده است

گروه سازنده فیلم

طاولی و جلال وند روی اسکله ساحلی ( سی سرا ) متل قو و چشم انتظار مسافرشان

استاد احمد گویا سمت چپ تصویر که نقش پدر افسانه را در فیلم بازی میکرد و سایر عوامل من و مه

سیمین اسدی در نقش مادر افسانه

محسن دوکوشکانی در نقش هاشم که در ازای گرفتن مبلغ ناچیزی رفیق خود را میفروشد

علی پاک گریمور فیلم و سعید روحی ، حسین میرآقایی ، حسین توسلی و...

گروه فیلمبرداری در تصویری دیگر

میرآقایی جلوی دوربین سکانس روبروی مدرسه را بازی میکند

سکانس ازدواج ابوالفضل و افسانه که علیرغم مخالفت پدر افسانه ( احمد گویا ) به عقد یکدیگر در می آیند

گروه فیلمبرداری من ومه

سعید روحی در کنار آمیگو مسوول حمل و نقل گروه فیلمبرداری ( محوطه خانه پدری خانواده شمس ) در ناتر

حسین میرآقایی در سکانسی از فیلم سینمایی من ومه

پشت صحنه فیلم من ومه

هوشنگ رضایی در سکانس فینال من و مه رو در روی ابوالفضل

بهنام شمس مدیر تولید فیلم من و مه که زحمات بسیاری برای ساخته شدن این فیلم کشید

رضا شفیع پور دستیار صدا و گروه فیلمبرداری من و مه . نکته جالب تصویر گرفتن هوشنگ رضایی بازیگر فیلم از پشت صحنه کار است

علیرضا خطیبی در صحنه ای از فیلم من و مه

سعید روحی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی من و مه

سوزان جلال وند به نقش آرزو در تصویری از غروب سرد زمستان روستای ناتر

.............حبیب قلیچ خانی در نقشی با نام واقعی خودش حبیب که از دوستان و همسنگران ابوالفضل در جبهه نیز بوده است

.............لاله حیدریان در نقش مسوول آزمایشگاه جائی که مهمترین فصل فیلم که همان خبر بارداری افسانه هست به گوشش میرسد

عکسهای بیشتری از فیلم سینمایی من و مه را فردا در همین صفحه مشاهده کنید

فیلم سینمایی من و مه 3


[+] نوشته شده توسط سعید روحی در جمعه 19 / 7برچسب:فیلم سینمایی, من و مه,خاطره در کات دوباره,عکسهای صحنه و پشت صحنه,شهر مرزن آباد, ارتفاعات جاده کندوان چالوس, در ساعت 1:8 | |

سینمای ایران

انتشار مطالب ، وقایع و رویدادهای سینمایی کشور و شهرستانها
آرشيو
آذر 1392
فروردين 1392
بهمن 1391
دی 1391
آبان 1391
مهر 1391
مرداد 1391
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

سینمای ایران مدير سایت :
سعید روحی
لينكستان
سایت تخصصی سینما نگار
آپلود ست فا
سرويس اشتراك عكس تيوب
كات دوباره 30 نما با سعيد روحي
انجمن فرهنگی هنری تصویرسازان
استاد محمد رضا شجریان
انجمن سینمای جوانان ایران
سایت سینمایی آپارات
سینما برای همه ما
سعید روحی و سینماتوگراف
سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
خانه سینمای ایران
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سعید روحی و سینمای ایران و آدرس saeedroohi30nama.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , saeedroohi30nama.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com